طراحی پوستر تبلیغاتی: شما میتوانید پیشنهادات ویژه یا یک رویداد (مثل یک افتتاحیه و همایش و سمینار و…) را به صورت طراحی پوستر به طور ویژه طراحی کنید.پوسترها وما به صورت چاپ شده در نمی آیند. امروزه به پیشرفت ارتباطات مجازی می توانید پوستر خودتان را در صفحات مجازی نشر دهید .مخاطبان خودتان راا انتخاب کنید و اطلاع رسانی کنید.پوسترها در ابعاد 70*50 یا 70*100 طراحی و چاپ می شوند.البته در صورتی که نیازی به چاپ نداشته باشید می توانید سفارش خودتان را در ابعادی مطرح کنید.

پوسترها معمولا با توجه به موضوع کنفرانس همایش یا رویداد شما طراحی می شوند و سعی می شود تا تصویری گویا و مفهومی و صریح به منصه ی ظهور برسد.به این سبک از طراحی در واقع تصویر سازی می گویند.المان های مربوط به کار شما جمع آوری می شود.به شیوه ایی گرد هم جمع می شوند تا بتوانند مفهوم خاصی که مد نظر شما هست را برسانند.

طراحی پوستر تبلیغاتی

شما می توانید در آموس طراحی خود را به صورت (تصویرسازی و سه بعدی و دو بعدی یا مفهومی)طراحی کنید. در بحث تصویر سازی ما سعی می کنیم یا ایده را به صورت تلفیق تصویر طراحی کنیم و نهایتا به ویرایش رنگ و ترفندهای گرافیکی مفهوم را برسانیم. به طور مثال می توانید لیوان آب را در نظر بگیرید که روی آن موج های دریا پدیدار شده است.این ایده می تواند به صورت های دیگری هم طراحی شود و کار شما را جذاب کند.

در آموس بخش طراحی سه بعدی کار شما را کاملا منحصر به فرد می کند.تیم حرفه ایی آموس در طراحی 3 بعدی  از نرم افزارهای نظیر (3dsmax,vray,rhino,lumion) طرح شما را مدل سازی میکنیم.متریال دهی می کنیم.و نهایتا تصویر ساخته شده را خروجی میگیریم.توضیحات تکمیلی را می توانید در بخش طراحی 3 بعدی مطالعه کنید.

در بخش طراحی دو بعدی و مفهومی کار شما به اصطلاح انتزاعی می شود.یعنی تمام حواشی آن را کنار میگذاریم و مفهوم اصلی (main concept)را خارج می کنیم.سپس مرحله ایی مثل مرحله ی طراحی لوگو را طی می کنیم.با توافق اینکه یک طراح منحصر به فرد برای رویداد شما طراحی می کنیم تا به صورت یک نشانه (self Explanatory) در بیاید.این نشان را درپوستر قرار میدهیم و شروع می کنیم به ادامه ی روند طراحی.

رخدادها و رویدادهای شما از اهمیت خاصی برخوردارند.این رویدادها می تواند فروش شما را چندبرابر کند و می توانید مخاطب خودتان را دست چین کنید. بنابرین می توانید با یک طرح جذاب و منحصر به فرد مخاطبی را انتخاب کنید که در شان برند شما است.

کمپین های تبلیغاتی

یکی از به روزترین فعالیت های امروزه در دنیای تبلیغات کمپین های تبلیغاتی است. در این کمپین ها شما می توانید به روز ترین محصولات خود را مورد هدف قرار دهید ، سپس با ایده های متفاوت در یک قالب ظاهری آنها را نشر دهید . به طور مثال 7 پوستری که به زبان های مختلف بصری و ایده های مختلف ویژگی های محصول شما را از کانال های متفاوت بصری به ذهن مخاطبتان ارسال میکند . این پوستر ها در یک سایز ، یک قالب بصری اما با ایده های متفاوت ارائه میگردند. این موضوع باعث ایجاد علامت سوالی در ذهن مخاطب شما می گردد ( مثل ایده ای که اگر هر چیزی را داخل پاکتی بگذارید ، آن پاکت قطعا باز می شود ) . مثالی هست در دنیای تبلیغات که مردم به دنبال خرید مته ی 6 میلی متری نیستند ، آنها به دنبال خرید سوراخی 6 میلی متری هستند و این موضوع حاکی از مسئله ای است که شما باید ویژگی محصولتان را در طراحی پوستر مد نظر قرار دهید.

قیمت، زمان و تعرفه طراحی پوستر

هزینه طراحی پوستر به عوامل زیادی اعمم از: تعداد، نوع جنس، کیفیت و … بستگی دارد بنابراین تعرفه مشخصی نداشته و قیمت آن بستگی به نوع سفارش دارد. برای آگاهی از هزینه و مدت زمان طراحی پوستر با شماره تماس های شرکت تماس حاصل فرمایید.

طراحی پوستر
13 کاربر امتیاز داده اند | امتیاز: 5 از 5 | طراحی پوستر

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

John وبلاگ شخصی احمدرضا غزنوی بهترین وبلاگ دانلود موزیک و موزیک یدئو Kelly AD_MUSIC ازل Decor بهترین ضدعفونی کننده های صنعتی و خانگی سرای دل بمبِ خنده